

RADICS ZSOMBOR
TARTALOMGYÁRTÓ, INFLUENSZER
Online, videós karrierjét 2018-ban kezdte TikTok-on, ahol mára több mint 640 ezres követőbázist épített ki, és ezzel párhuzamosan egy magabiztos brandet is. A népszerű influenszer saját bevallása szerint a social media nem csak a számokról szól, hanem borzasztóan fontos tényező, hogy jobban megismerte saját magát, és képet alkothatott az önbizalom fontosságáról is. Az elmúlt 7 év alatt a tartalomgyártás megmutatta számára, hogy mit szeret és miben jó, amit tovább is tud vinni az életben.Online, videós karrierjét 2018-ban kezdte TikTok-on, ahol mára több mint 640 ezres követőbázist épített ki, és ezzel párhuzamosan egy magabiztos brandet is. A népszerű influenszer saját bevallása szerint a social media nem csak a számokról szól, hanem borzasztóan fontos tényező, hogy jobban megismerte saját magát, és képet alkothatott az önbizalom fontosságáról is. Az elmúlt 7 év alatt a tartalomgyártás megmutatta számára, hogy mit szeret és miben jó, amit tovább is tud vinni az életben.
Együtt dolgozott a kedvenc márkáival, például a Calvin Kelin, a MAC, a Coca-Cola, a L’Oréal Paris, a Burger King, a Fanta, és a Garnier is felkérte közös munkára.
A televízió képernyőjén is láthatták követői, a két legnagyobb kereskedelmi csatorna műsoraiban. Tartalomgyártóként 2019-ben “Az év felfedezettje”, 2023-ban “Az év influencere”, 2024-ben “Az év TikTok tartalomgyártója” díjakat ítélte neki a szakmai zsűri és a közönség.
Karrierje mellett fontosnak tartja az oktatást és az új készségek elsajátítását is. A videózással párhuzamosan egyetemi tanulmányokat folytat a Metropolitan Egyetemen, ahol 2025-ben a diplomázik televíziós műsorkészítő szakon.
„Szerintem mindig lehet valami újat tanulni, és szeretném átadni a gyerekeknek a tartalomgyártás varázsát, amellyel nem csak a közösségi médiában tehetnek szert előnyre, hanem az életben is.”



1124 Budapest,
Németvölgyi út 98.
+36 20 396 7481
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.